禁止任何形式的引用或转载

陈寿视角看姜维,以本传中评价为坐标系。


歌词自带滤镜:

He is a hustler 他是个骗子

He's no good at all他一无所成

He is a loser, he's a bum, bum,bum, bum他是个失败者,他就是个废物

He lies, he bluffs他满口谎言 ,他爱吹嘘

He's unreliable.他不可依靠

He is a sucker with a gun, gun,gun, gun他是个拿着枪的蠢货

I know you told me我知道你告诉过我

I should stay away.我应该远远的离开

I know you said我知道你说过

He’s just a dog astray(and)他就是个亡命之徒

He is a bad boy with a tainted heart他是个内心肮脏的男人

And even I know that this ain't smart而即使我知道这样多愚昧


But mama I'm in love with a criminal但是妈妈我爱上了一个罪犯

And this type of love这种爱

Isn't rational, it's physical全无理智,它出于本能

Mama please don't cry妈妈请不要哭泣

I will be alright我会安然无恙

All reasons aside摒弃所有的借口

I just cant deny我只是无法否认

Love the guy我爱他


He is a villain of the devil's law他是恶魔统治下的恶棍

He is a killer just for fun, fun,fun, fun他是个能为了作乐而杀害的凶手

That man's a snitch and unpredictable,他是个告密者 他深不可测

He's got no conscious他没有廉耻

He got none, none, none, none他一无所有

All I know, should let go,我知道我该放手

but no但偏不放手

cause he's a bad boy with a tainted heart因为他是个内心肮脏的男人

And even I know that this ain't smart而即使我知道这多么愚昧


But mama I'm in love with a criminal但是妈妈我爱上了一个罪犯

And this type of love这种爱

Isn't rational, it's physical全无理智,它出于本能

Mama please don't cry妈妈请不要哭泣

I will be alright我会安然无恙

All reasons aside摒弃所有的借口

I just cant deny我只是无法否认

Love the guy我爱这个男人


And he's got my name而他把我的名字

Tattooed on his arm刺青在他的臂膀

His lucky charm,做他的幸运符

So I guess its okay这就足够了

He's with me他与我相随

And I hear people talk我听见人们议论纷纷

Trying to make remarks他们想要让我清醒

Keep us apart想要拆散我们

But I don't even hear但我压根不听

I don't care我不在乎

…………


 



评论(6)
热度(37)

© 蕉下鹿 | Powered by LOFTER